Tisdag

hejsan hoppsan. idag har jag haft klassensdag med min cp-klass haha..
vi var nere på långnäs och bara tog det lugnt spelade kubb och hade bara alltmänt mys! 
efter det så åkte jag och kajsa ner på karlslund och träffade massa folk, härligt! 
nu rullar världens bästa cover av Eric Saades - coming home, denna tjej är gryymt begåvad!
 

det är värt att lyssna på! :)
 
jag har även hunnit med att kolla på min gryymt söta lillebrors skolavslutning!
om jag ska vara ärlig så saknar jag min gamla skola en aning, alla lärare och den gamla knäppa fula klassen!
buuuh.. 
men nu har jag ett förjävla bra sommarlov att se fram emot, ska bli det bästa på länge! 
puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg

fint hon sjunger :D

2013-06-12 @ 02:28:43
URL: http://mandacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback