Hallo my lovers

Hej min gulliga lilla blogg. Idag har jag gått i skolan mellan 9:00 och 11:30 grymt härligt, hade bara spanska och skåprens.
efter skolan gick jag ner på stan och mötte upp min kära vän Elin, den bruden är förjävla go alltså, kan inte annat än att älska henne! men i alla fall så kom jag hem med ett nytt gulligt litet vitt linne idag.
ett sånt där slapplinne som bara är skönt att dra på sig, endats 100 kronor så jag ska inte klaga ;)
Sen åkte jag och Elin hem till henne och bara tog det lugnt såg en bra film och bara hade allmänt mys, sen vid 6 så gick vi ner till höghammarhallen och tränade lite, körde lugn vecka så det va inte så jobbigt..
 
Och nu på kvällsidan har jag fixat en massa saker innan jag åker till cypern, packat klart fått ordning på pass och allt sånt, städat ihop alla kläder på rummet efter att jag kasta omkring dom.. det är jobbigt att packa till en utomlands resa om man heter Moa ska ni veta.
Nu när det bara är tre dagar tills vi åker till stockholm så böjar jag faktiskt tänka på att jag kommer sakna min familj gryyymt mycket.. uscha å fy, och min syster kommer jag inte träffa på 1 en månad.. det är inte lätt ska ni veta.
 
Nu måste jag börja göra mig i ordning för sängen, ögonen slocknar fan snart!
godnatt och sov sött alla gulliga där ute, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback