Jag lever..

hej hallå allesammans.
Tänkte försöka slänga ihop ett litet inlägg om allt möjligt! Jag kan börja med att berätta att jag bara har en riktig skoldag kvar innan sommarlovet och att det är 9 dagar tills jag åker utomlands!
ska bli hur skönt som helst att bara komma bort och slippa tänka på allt det jobbiga här hemma, bara få komma bort sola bada och äta massa god mat!
HÄRLIGT! 
 
idag i skolan så hade vi orienteringsdag och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde från början!
klarade 9 kontroller på 30 min! yeeey känner mig grym! skut diskuterat om något som är gryyymt tråkigt.
något som är roligt är att min älskade pojkvän kommer hem från Ryssland imorgon har inte träffat han på typ 5 dagar, ska bli sjukt skönt att bara få krama om honom! 
 
Nu är jag ledig i 4 dagar och har fullt upp hela tiden, och plus så måste jag hinna packa inför cypern, ojoj hur ska jag hinna?!
äh vafan det löser sig nog det brukar det i alla fall göra! ;)
 
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng med kladdkaka och en bra film så får vi höras mer imorgon! 
puss 
 


det fick bli en liten gullig vinterbild! haha oups.. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg

fin du är :D

Svar: men tack detsamma! :)
Moa Jönsson

2013-06-06 @ 18:59:32
URL: http://mandacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback